verzending-600_

Bestelproces

U kunt bij ons veilig bestellen.

Bestelproces

Graag willen we je even uitleggen hoe de bestellingen verlopen:

Ook al ben je op traphekjes.nl of op Pasopshop.nl de bestellingen en de uitleveringen gaan allemaal via Safety Things BV.

Zoals je weet hebben wij een aantal gespecialiseerde website die vallen onder de paraplu van Safety Things BV. Als het gaat om het afwerken van de verkoop, het verzorgen van de betaling, het leveren van het pakje, dan gebeurt dat door Safety Things BV.

 

1. Winkelmand

Plaats de gewenste producten in uw winkelmand door middel van de knop “in winkelmand”. In je winkelmand kun je een product verwijderen of het aantal wijzigen. Heb je alle producten in uw winkelmand gelegd, dan kun je klikken op de knop "Afrekenen".

2. Uw adresgegevens

Hier kun je, je eigen adresgegevens invullen en aangeven of je, je bestelling wilt afhalen of laten bezorgen. Heb je alles correct ingevuld dan kunt je verder gaan door op "Ga verder" te klikken.

Opmerking. Als je het heel erg druk hebt dan kan het nuttig zijn om je bestelling bij je werkgever, buren of oma te laten afgeven. Dan vul je naast je eigen gegevens ook de gegevens van het afleveringsaders in.

3. Kies uw betaalmethoden

Wij bieden verschillende betaalmethoden aan. Selecteer de gewenste betaalmethode en klik op "Ga verder".

4. Controleer uw bestelling

In dit scherm kun je, je winkelmand, adresgegevens en betaalmethode controleren. Als je akkoord gaat met alle gegevens klik je op "Ga verder" en is je bestelling bij ons geplaatst.

 5. Orderbevestiging per email

Na je bestelling ontvang je per email een orderbevestiging. In deze email kun je nogmaals je gehele bestelling controleren. Wil je wijzigingen aanbrengen, dan kunt je contact opnemen met onze klantenservice via email info@pasopshop.nl of telefonisch 073 -6840840.

 6. Verzendbevestiging per email

Het is de bedoeling dat zodra wij je bestelling hebben ingepakt, je per email een verzendbevestiging ontvangt met DPD track&trace code, waarmee je het pakket via internet kan volgen.

 7. Wanneer krijg ik mijn bestelling?

Het is moeilijk te voorspellen, wanneer en hoe laat een bestelling exact bij je zal worden aangeleverd.

Meestal is de transporteur er de volgende dag.

Maar soms duurt het langer.

Mocht de zending na 5 werkdagen nog niet zijn geleverd en je kunt in de track&trace geen gegevens vinden dan kun je contact opnemen met onze klantenservice via email info@pasopshop.nl of telefonisch 073 -6840840.